keskiviikko 30. marraskuuta 2011

Rakkain joulukoristeeni

Koko lapsuuteni, tai ainakin sen mitä siitä muistan, on hänellä ollut kunniapaikka joulukuusen ylimmillä oksilla. Yhtä kauan olen muistojeni mukaan vaatinut saada olla hänen ainoa ripustajansa. Kirkkain kiilto on ehkä vuosien saatossa himmennyt, mutta silti minulle tärkein ja rakkain joulukoriste on tuo yläoksien huilua soittava enkeli. Lapsuuden joulut se soitteli vanhempieni kuusessa, mutta viime vuonna äiti ja isä toivat enkelin meille. Tulen varmasti pitämään sitä niin hellästi ja varoen, että se joku päivä vielä seuraa joko Puntin tai Nupun omaan kotiin - jos he niin haluavat.

Millainen on sinun rakkain joulukoristeesi? Olisi hauskaa nähdä myös muiden bloggaajien postauksia tästä aiheesta, joten ottakoon haasteen vastaan ken haluaa!

Translation: This age-old angel is my favourite Christmas-decoration. I always hang her on the highest branches of the Christmas tree.

2 kommenttia:

  1. Höpöhöpö, tuskin raaskit luovuttaa aarrettasi edes omille lapsillesi! ;) Minun suokkarikoriste on se punainen viulu, jonka joskus vuosia sitten sain A-mummilta. Muistanet senkin. Tuotakoon yleiseen tietoon nyt sekin, että karvaan kyyneleen olen kerran jos toisenkin joutunut nielemään tämän ko. enkelin takia. Se oli pentuna myös minun suosikkini. Nyt olen päässyt jo traumasta yli.

    VastaaPoista
  2. Saatatpa hyvinnii olla oikeessa - enkeli on minulla ja PYSYY! Ja sen viulunkin pöllisin jos et huomais ;D

    VastaaPoista