torstai 24. marraskuuta 2011

Huiskin haiskin

Tällaista täällä meillä yleensä on... Vaikka olisi juuri ollut siivouspäivä (ei tosin päde tähän kuvaan), on tunnin päästä siivouksesta jo lelut levällään ja puolipitoisia vaatteita epämääräisissä mytyissä pitkin poikin. Nupun uusi mieliharrastus on eteisen kenkähyllyn tyhjentäminen tasaisin väliajoin ja Puntti taas nauttii kun saa kannella lelujaan yläkerran "omasta huoneestaan" (=onneton huonekyhäelmä muinaisessa köökissä) alakertaan. Kivaa.

No, onneksi siedän itse aika hyvin epäjärjestystä ja sitä että siivouspäivä toteutuu todellisuudessa nykyään ehkä kahden viikon välein. Kodin puunaamiseen kun voi käyttää aikaa koska vain, mutta nämä minun pienet mussukkani ovat pieniä juuri nyt. En siis todellakaan stressaa, toivottavasti ette muutkaan äidit. 

Translation: Our home exactly as it is. While my children are so small I refuse to stress about cleaning and keeping everything in place.

4 kommenttia:

  1. Ooh, ihanan siistiä sanoisin minä tuosta näkymästä :) Meillä ei tarvita sotkuun edes lapsia, minä kyllä pidän huolen. Ja mies sitten nalkuttaa ;) En varmaan ikinä opi laittaan tavaroita heti paikoilleen., kaikki vain lojuu...

    VastaaPoista
  2. Munkin mielestä näyttää tosi siistiltä!!! Ainakin verrattuna meidän kaaokseen... Mut eihän se sotku niin vaarallista ole! =D Ihanan raikas sisustus muuten! <3

    VastaaPoista
  3. Onneli: Ihana kuulla että muillakin on noin päin! Meilläkin minä olen se, jolle enemmän nalkutetaan siisteydestä - vaikka olen kuitenkin pohjimmiltani ihan siisti ihminen, joissain asioissa jopa ylitarkka!

    Magdaleena: Ei tämä kuva siis tosiaankaan ole sieltä pahimmasta päästä, tuollakin pahin sotku taitaa jäädä tuonne kulman taakse piiloon :D

    Rosa: Kiitos! :) Voi kun se olisi sitä jo ihan kaikkialta.

    t. Laura, joka ehkä pääsee lähiviikkoina testaamaan uutta kiuasta :)

    VastaaPoista