maanantai 27. kesäkuuta 2011

Minä vain

Yli puolitoista vuotta sitten päähäni pälkähtänyt blogin nimi ja siihen liittämäni nimimerkki ovat jo jonkin aikaa ärsyttäneet minua suuresti. Olen aivan varma, että tänne törmäävistä kaikki eivät ymmärrä, että blogin nimi on minulle vitsi - itse kun en mielestäni täytä namimutsin tyyppikuvaa millään lailla. Myös Yummy-nimimerkin on ollut tarkoitus olla erittäinkin sketsihenkinen ja kaukana oikeasta minusta.

Koska blogin nimeä en nyt (ainakaan vielä) ryhdy vaihtamaan, teen sen muutoksen jota olen jo pitkään ajatellutkin - ja esiinnyn täällä tästä lähtien ihan omalla nimelläni. Tarkimmat teistä ovat sen kuitenkin jossain välissä hoksanneet, eikä minulla ole mitään syytä sitä peitellä. Joten, bye-bye Yummy - puikoissa tästedes minä itse - Laura.

Puntti on kuitenkin edelleen Puntti, Nuppu myöskin Nuppu ja mies on mies. Yksityisyys kun on kuitenkin jokaisen oikeus, jota minä en aio perheeltäni riistää.

5 kommenttia:

  1. Moi Laura :) Terkuin Hertta, joka ei vaan jaksa vaihtaa blogger-nimeä, kun se makaa myös blogin nimessä

    VastaaPoista
  2. Moi moiii! Sun nimi on muuten niin ihana, että se vilahti myös yhtenä vaihtoehtona Nupun nimeksi - Sopii sinulle Hertta herttainen!:)

    VastaaPoista