maanantai 15. marraskuuta 2010

Joulufiilistelyä

Jouluun on muuten enää 39 yötä! Minä olen niin jouluhöppänä, että mietin jo nyt joulusiivouksia ja ruokia, mitä uutta voisin ommella kotiin jouluksi, mihin kirkkoon menemme nyt kun emme olekaan Mikkelissä ja automaattisesti menossa kauniiseen tuomiokirkkoon, mitäköhän sitä aattona pukisi ylleen ja vaikka mitä muuta. Joululauluja en ole vielä käynyt kuuntelemaan, mutta tänä aamuna tuli ensimmäistä kertaa tänä vuonna sellainen olo, että haluan kuulla tämän allaolevan kappaleen - kaikkien aikojen joulunalussuosikkini. Ei mitään kilisee-kilisee-rallatusta, vaan kaunista melankoliaa, ihanaa Joni Mitchelliä. <3 


Saa nähdä monestiko ehdin tämän ennen tätä joulua kuunnella - viime joulun alla kertoja tuli aika monta.

1 kommentti:

  1. Mä oon kans tänä vuonna aika aikasessa joulunodotuksen suhteen. Meinasin jo laittaa joulukoristeet reilu viikko sitten ja yks päivä ostaa kaupasta lanttulaatikkoa. Huvittavaa tässä on se, meen taas joulumyyjäksi ja saan varmasti ihmisten jouluhössötyksestä vielä tarpeeksi monen monta kertaa. Jos olen aattona töissä, voi olla että jään jouluksi Helsinkiin, mikä oliskin aika jännää, ensimmäinen OMA joulu. HUhh! Saa nähdä mitä tapahtuu!

    VastaaPoista