maanantai 6. syyskuuta 2010

Pretty, pretty, pretty!

En muista olenko kertonut itsestäni tätä hölmöä pientä yksityiskohtaa, mutta eipä sen uudelleen kertominen kai haitaksi ole. Minä pelkään perhosia. Samalla tavalla kuin joku toinen pelkää lepakoita (no en minä niistäkään välitä), ovat perhoset minulle täysi kammotus. Aivan sama ovatko ne kauniita vai ei, inhoan niiden läpiseviä siipiä ja salakavalaa kasvoja kohti lentelyä. Hyiiii.

Silti, jostain kumman syystä nauliuduin Mytheresassa selaillessani tähän Chloén korvakorupariin - vaikka ne ovat kaksi pientä perhosta! Tavallisestihan korvissani on aina mieheltä lahjaksi saadut pienet timantit, mutta voisin mieluusti välillä vaihtaa ne johonkin vähän suurempaan ja näyttävämpään. Ainoa ongelma on vain se, että olen aina ajatellut näyttäväni hölmöltä sekä silmälasit että näyttävät korvakorut ylläni ja käyttänyt aina piilolinssejä kun olen halunnut ripustaa korviini jotain suurempaa. Arkena en kuitenkaan voi olla ilman tavallisia rillejä, silmien väsyessä jo muutenkin tietokoneen äärellä työskennellessä.

Mutta juhlaan. Niin, siihenhän nämä sopisivat... vink vink vaan, jos joku haluaisi minua vähän lahjoa. (ei tosi, kunhan haaveilen)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti