keskiviikko 8. syyskuuta 2010

Keskiviikon koruhaave...

Olen syystä tai toisesta alkanut viime aikoina kiinnostua enemmän ja enemmän koruista. Olette ehkä huomanneet, että en ole erityisesti ranne- tai korvakoruihminen ja että pidän paljon Snöstä ja kaulakoruista - varsinkin pitkistä sellaisista. Nyt olen löytänyt Snön rinnalle uuden suosikin, tosin hintaluokaltaan täysin erilaisen. Nimittäin Marnin. Ihastelemani Marnin korut ovat järjestään kuin minulle tehtyjä - sopivan simppeleitä, mutta silti todella näyttäviä eivätkä ollenkaan sellaisia liian siroja ja pikkusieviä, jotka eivät mielestäni sovi minulle lainkaan. Nyt jos jostain minulle liikenisi 300 täysin muuhun tarpeetonta euroa, laittaisin ne surutta tähän:

Siinäpä olisi koru joka sopisi oikeasti lähes kaikkeen - antamaan ilmettä yksinkertaiselle valkoiselle t-paidalle, tuomaan lisää juhlan tuntua pikkumustaan, farkkujen kanssa, yhdistettynä sifonkiin, yhdistettynä trikooseen, mihin vaan. Kun pituuttakin pystyy säätämään noiden pitkien satiininauhojen avulla, on koru todella monikäyttöinen. Mutta haave vain tässä tilanteessa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti