torstai 27. toukokuuta 2010

Busy, busy, busy

Sinnepäin vaikuttaa varmasti hyvin vahvasti siltä, ettei blogin pitäminen kiinnosta minua enää lainkaan. Näin ei kuitenkaan ole. Kiinnostaa nimittäin aivan valtavasti ja juttuakin riittäisi, mutta kun tuo aika kurjimus on vaan niin rajallista. Työ haittaa vapaa-aikaa oikein olan takaa.

Monena aamuna olen pukeutunut asuun, jonka olisin halunnut kuvata ja postata, vaan eipä ole ollut aikaa. Vielä useampana päivänä on mielessä liikkunut asioita ja aiheita, joista olisin halunnut kirjoittaa ja keskustella, vaan eipä ole ollut aikaa. Olen hankkinut uusia kivoja vaatteita, joista olisin halunnut kertoa, vaan eipä ole ollut aikaa. Kohta en enää edes muista mitä vaatteita olen tullut hankkineeksi ja Expensive hobby?-seuranta menee pieleen. Huoh.

Saisinko yhden lisätunnin vuorokauteen? Sellaisen, jonka saisin viettää ihan yksin omiin juttuihini keskittyen. Käyttäisin sen tunnin niin hyvin kuin vaan osaan. Ottaisin kauniita kuvia kivoista vaatteista ja asukokonaisuuksista, kirjoittaisin hyviä juttuja itseä mietityttävistä aiheista, kertoisin hauskoja kuulumisia ja kahvihuoneen parhaat vitsit, esittelisin koko ajan muuttuvaa kotiamme ja juttuja joihin itse olen viime aikoina ihastunut. Olisin sellainen bloggaaja, kuin haluankin olla.

Olen niin ankara itselleni, että arvostelen omaa bloggaustakin todella rankalla kädellä. Ja tällä hetkellä en todellakaan ole tyytyväinen. En itsekään seuraisi blogia, joka päivittyy näin harvaan ja jonka kirjoittajalla ei ole riittävästi aikaa keskittyä asiaan kunnolla. Toivon kuitenkin, että edes joku uskoo, että selviän pian tästä kiireen suosta ja ehdin taas entiseen tapaan rakkaan harrastuksen pariin. Sitä ainakin itse toivon. Kovasti.

Mutta hei, torstai on toivoa täynnä, vai mitä? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti