torstai 11. helmikuuta 2010

Tammikuun saldo

Olen ollut sekä niin kiireinen asunto/taloasioiden kanssa, että niin laiska ja saamaton ihan vaan ylipäätään, että saan vasta nyt aikaiseksi koota yhteen tammikuussa tekemäni ostokset. Omasta mielestäni tein ihan kelpo ostoksia, mutta ainahan sitä joukkoon sattuu jotain, mikä ehkä jääkin sitten kaapin perukoille. Tässä koko saalis kuvina: 
227,83€

1. Tätä Asoksen kelloa olen käyttänyt niin paljon, että se on varmasti jo ansainnut hintansa takaisin.

2. Ainiin, muistinpa nyt tämänkin myssyn olemassaolon. Enpä ole tainnut pitää tätä kuin kerran sen hyisen Helsinki-reissun jälkeen...

3. Converset napottavat vielä nätisti kaapissa keväisempiä ilmoja odottamassa - tulisivat jo! Vaikka kyllähän minä huithapeli olen pakkasista huolimatta ehtinyt näissä jo kerran ulos asti.

4. Olen monena aamuna halunnut pukeutua tähän tunikaan, mutta hylännyt ajatuksen heti sen jälkeen kun olen tajunnut sen vaativan silitystä. Voi kun olisin vielä niin tarkka, että silittäisin vaatteet heti niiden kuivuttua pesun jälkeen. Ei koskaan tarvitsisi tuskailla, kun vaatteet odottaisivat kaapissa käyttökelpoisina.

5. Tämä trikoomekkonenhan minulla on tosiaan harmaana. Käyttökertoja toistaiseksi 0. Koska vaatteessa ei ole mitään vikaa, on asia korjattava.

6. Se on iso. Tosi iso. Sinne menisi vaikka kaksi Pumpulaa. Koska minulla on paha tapa aina vaan lisätä laukun sisältöä sen kummemmin tarkistelematta tai poistamatta sieltä mitään, painaa laukku sisältöineen yleensä kuin synti. Plussaa siitä, että sinne oikeasti mahtuu kaikki tarpeellinen, miinusta siitä, että se on oikeasti niin iso, että hissiin täytyy hivuttautua sivuttain.

7. Viimeaikaisen hävettävän vähäisen salillakäynnin vuoksi en ole uskaltanut vielä sovittaa mekkoa uudelleen. Toivottavasti toukokuussa sujahdan siihen sutjakkaasti, se toimisi nimittäin passelisti töissä.

8. Myös Golan tossut odottelevat keväisempiä ilmoja. 

No oliko paha? Voin muuten kertoa, että näiden ostojen jälkeen ei kaappiini ole tullut mitään uutta. Näyttää siltä, että helmikuun osalta saldo saattaa jäädä täysin nollille. :)

2 kommenttia:

  1. Ehdottomat suosikit ovat 4 ja 5!
    Nelonen näyttää mukavalta päällä ja ajattomalta. (tosin itseäni vaivaa myös AINA tuo sama ongelma; olen maailman laiskin silittäjä)
    Ja numero 5... Oi kevät, missä oikein viivyt?!

    Ja kiitos vielä kommentistasi! :)

    VastaaPoista
  2. Mun suosikit ovat 3 ja 7. Ihanat converset! Kävin vähän shoppailemassa tänään, ja himoilin niitä jokaisessa kenkäkaupassa. En viitsi niitä vielä ostaa kun koko ajan vain tulee lisää lunta, mutta keväällä sitten ostan itekin!
    Toi mekko on aivan ihana kans!

    VastaaPoista