sunnuntai 14. helmikuuta 2010

F-F-F-Florals

Koska työskentelen vaatteiden parissa, eivät tämän(kään) kevään trendit yllätä minua pätkän vertaa. Ensinnäkin, ne ovat yleensä aivan järjettömän helposti arvattavissa (mm. väriskaalan tummuminen talvea kohti ja taas päinvastoin kevääseen, jonkinlainen kimallus joulukuussa, pastellit ja raidat iänikuisena kevätuutuutena jne) ja toiseksi, olen tämänkin kevään trendikirjat selaillut läpi jo tammikuussa 2009.

Mutta vaikka se ei minulle mikään yllätys ollutkaan, tämän kevään kukkaistrendi sykähdyttää minua silti. Niin pitkälle en kuitenkaan menisi, että vetäisin jalkaani esimerkiksi kukalliset housut, mutta voisin toteuttaa tätä trendiä omaan tapaani hieman hillitymmin esimerkiksi näillä Asokselta löytyvillä söpöläisillä:
Aivan erityisen ihastunut olen näistä tuohon huiviin ja Mink Pinkin hameeseen. Johtunee siitä, että ne ovat värityksiltään kaikista lähinnä omaa tuttua-ja-turvallista väriskaalaani - mustaaharmaatavalkoista. French Connectionin clutch olisi myöskin oivallinen piristämään jotakin yksiväristä juhlamekkoa. Vaan kun tiedossa ei ole yksiäkään juhlia... Hei rakkaat läheiseni, eikö joku teistä voisi mennä vaikka naimisiin? Tälläkin hetkellä reikäisissä legginseissä, virttyneessä t-paidassa ja villasukissa hengaileva kotimutsi kaipaa niin kovasti tilaisuutta päästä oikeasti pukeutumaan. Jooko, pliiis!?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti