lauantai 23. tammikuuta 2010

Rojua ranteeseen!


Olen tykästynyt todella kovasti viime Asos-tilauksesta kotiutuneeseen kellooni. Aikarauta killuu ranteessani nykyään poikkeuksetta kun olen jossain muualla kuin kotona (jossa ajalla ei niin ole merkitystä). Yleensä sillä on kaverinaan Nomination ja joskus vielä lisäksi ihana Snö of Swedenin rannekoruni. Tykkään siitä, miten nämä kolme täydentävät toisiaan ja tuovat yksinkertaiseenkin asuun vähän lisää asennetta ja näyttävyyttä. (Ja tästä näpsäkkänä aasinsiltana...) Yksi mikä myös kaipaisi täydennystä ja näyttävyyttä on tuo juuri mainittu Nominationini. Tahtoisin kovasti siihen lisää paloja, mutta mistään en tunnu löytävän sellaisia, jotka sopisivat tyyliini. Haluaisin yksinkertaisia, ronskeja, mustia, teräksisiä tai selkeitä kirkaskivisiä paloja, mutta aina vaan törmään niihin samoihin pinkkeihin kruunuihin, 100%shopaholic-,tms.teksteihin, rumiin horoskooppimerkkeihin ja tylsiin dimangiaakkosiin.

Tietääkö kukaan mistä löytäisin kaipaamani kaltaisia kivoja paloja? Vai etsinkö turhaan? En tiedä onko minulla harhaluulo, mutta olen melko varmasti nähnyt jossain pyramidiniitin muotoisia paloja - ainakin olen saanut itseni kuvittelemaan niin, jos ei muuta. Tästä syystä luulen, että muutakin kuin prinsessajuttuja on olemassa...

Onko?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti