perjantai 8. tammikuuta 2010

The hunt is on!

Törmäsin yhdellä lempisivuistani jättihienoon vaatekappaleeseen. Kyllä, olen kyseisen sivuston kynäilijöiden kanssa samaa mieltä, että Olivia Palermon koko asu ei ole ehkä ihan nappiin, mutta tuo neule - wau! Olin varma, että kun se on kerran noinkin merkkitietoisen misukan yllä, on sen pakko olla jotain minulle-aivan-liian-kallista-merkkiä, mutta ei, vähän aikaa netistä asiaa ongittuani sain selville, että se on niinkin arkisen tavallisen merkin kuin Topshopin! Tämä kuva on kuitenkin jo viime kesältä, joten Topshopin nettikaupasta tätä lienee turha edes yrittää etsiä. Nyt aionkin ensimmäistä kertaa ihan tosissani yrittää löytää jotain Ebaysta. Nyt loppui päämäärätön harhailu - tiedän tasan tarkkaan mitä etsin!

Wish me luck! Ja vinkata saa, jos on vihiä, mistä voisin tämän löytää...

ps. Muistakaahan arvonta!

2 kommenttia:

  1. Mä olen totaalinen olivian tyyli-addikti (sen kyllä huomaa jos lukee mun blogia) ja arvaa vaan olenko yrittänyt etsiä neuletta joskus vuosi sitten?? Ei onnistu! Kaikki Topshopin vaatteet jotka on Olivian päällä menee kuin kuumille kiville...ja se on harmi, sillä olen usean kerran tykästynyt kyseisiin vaatekappaleisiin, ennen kuin ne on nähty julkisuudessa...nykyään olen oppinut toimimaan nopeammin! ;)

    VastaaPoista
  2. Elena: Niinpä. Aavistelin kyllä, että olen varmaankin auttamattomasti myöhässä etsintöjeni kanssa, ja niinhän siinä kävi. Ei tuota neuletta ole enää missään... Nyyh. Harmittaa olla tällainen mattimyöhäinen... :(

    VastaaPoista