maanantai 19. lokakuuta 2009

Kuka? Mitä? Häh?

Jep. Tästä se lähtee. Taas uusi blogi kaikkien niiden miljoonien joukkoon. Ei ehkä mitään uutta, ei ehkä mitään ihmeellistäkään, mutta ainakin varmasti minun omani. En oikeastaan tiedä miksi tai miksi juuri nyt haluan perustaa oman blogini. Koska en myöskään keksi vastausta kysymykseen; "Miksi ei?", on kai tartuttava tuumasta toimeen ja jätettävä moiset mietinnät myöhemmälle.

Kohteliaasti voisin kai aloittaa esittäytymällä. Vielä olen turhan arka tuomaan omia kasvojani tai muuta henkilökohtaista esille, joten kerron itsestäni nyt aluksi näin: Olen 26-vuotias vaimo ja pienen pojan äiti ja asustelen perheineni Lahdessa. Tällä hetkellä olen äitiyslomalla, mutta keväällä palaan taas työhöni vaatesuunnittelun pariin. Harrastan liikuntaa ja olosuhteiden tuomasta ihanasta pakosta johtuen paljon kotona tupeksimista. Rakastan kaikkea kaunista ja ruokin tätä rakkauttani vaatteilla, sisustamisella ja omia "poikiani" ihailemalla.

Tässä blogissa tulette tutustumaan ajatuksiini pääasiassa muodista ja äitiydestä, ehkä matkan varrella muustakin mukavasta. Tämähän on vasta alkua, oman blogilapseni syntymä, enkä vielä voi tietää mihin tämä tie vie. Toivon mukaan tien varrelle löytää kanssani samanhenkisiä lukijoita, joiden kanssa vaihtaa ajatuksia yhteisistä mielenkiinnon kohteista. Kommentointia, keskustelua - niitä minä toivon. Tervetuloa mukaan!

Voitte kutsua minua Yummyksi.

3 kommenttia: